Sinds vandaag kunt u gebruik maken van de iTransport support portal. Voor ieder nieuw verzoek wordt voortaan een ticket aangemaakt. U ontvangt na het insturen van uw verzoek direct een bevestiging met daarin een ticketnummer. Via onze support portal kunt u al uw openstaande tickets bekijken en volgen. In de toekomst vindt u hier steeds meer handige links, handleidingen en antwoorden op veel gestelde vragen. Bij gebruik van het ticketformulier op de support portal wordt straks direct relevante informatie getoond over het onderwerp waarover u een verzoek wilt indienen.

Om gebruik te maken van onze support portal moet u zich eerst even aanmelden en een wachtwoord aanmaken.
Na het aanmaken van het wachtwoord bent u direct ingelogd. Als u op een later moment weer gebruik wilt maken van de support portal, dan kunt u deze vinden via de knop ‘support’ op onze website of direct openen door naar support.itransport.eu te gaan. U kunt inloggen met uw e-mailadres en uw zelfgekozen wachtwoord. Standaard ziet u alleen de tickets die u zelf heeft aangemaakt. Wilt u alle openstaande tickets voor uw organisatie inzien? Laat het dan aan ons weten.

Daarnaast kunt u uw verzoeken, zoals u nu gewend bent, nog steeds mailen naar support@diractive.nl.